Tämä on Luuppi ry:n henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste, joka koskee Luuppi ry:n yritysyhteistyökumppaneita. Laadittu 22.05.2018. Viimeisin muutos 10.06.2018.
Luuppi ry, Kanslerinrinne 1, 33014 Tampereen yliopisto, Pinni B-rakennus Huone B0030.
Myöhemmin “Luuppi”
Luupin hallitus, hallitus@luuppi.fi
Yhteyshenkilörekisteri
Yhteyshenkilöllä; eli Luupin yritysyhteistyökumppanin yhteyshenkilöllä on tietosuoja-asetuksen mukaan oikeus
Käsittelyn tarkoitus
Käsittelyn oikeusperuste
Henkilötietoryhmät joita tarkoitukseen käytetään
Henkilötietoryhmä
Kuvaus
Jos olet yritysyhteistyökumppanimme yhteyshenkilö, sinusta kerätään yhteystiedot yritysyhteistyösuhteen hoitoa varten.
Yhteystietoja ovat:
Rekisteriin tallennettavat tiedot saadaan rekisteröidyltä itseltään, poikkeuksena tähän ovat:
Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille ilman henkilön erillistä suostumusta.
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Luuppi ry ja sen palveluntarjoaja(t) huolehtivat tietoturvan säilymisestä parhaan kykynsä mukaan. Paperilla olevat tiedot säilytetään lukkojen takana jonne on pääsy vain asianmukaisilla henkilöillä ja paperilla olevat tiedot tuhotaan välittömän käyttötarpeen jälkeen.
Yhteyshenkilön tietoja säilytetään vain niin kauan kuin tiedot ovat tarpeellisia, eli niin kauan kuin yritysyhteistyö on voimassa tai kunnes tilalle tulee uusi yhteyshenkilö
Rekisteröidyn pyynnöstä poistamme häntä koskevat henkilötiedot, ellei tiedon säilyttämiselle ole lakiin tai sopimukseen perustuvaa velvoitetta, esimerkiksi yhdistyslakiin perustuvan jäsenluettelon ylläpitoon vaadittavia tietoja ei voida poistaa niin kauan kuin rekisteröity on yhdistyksen jäsen.